Moderni yritys tarvitsee rinnalleen modernin tilitoimiston. Kun etsit luotettavaa ja taloushallintosi tarpeisiin mukautuvaa tilitoimistoa Vantaalta, ota yhteyttä Talousveturiin. Meiltä saat kaikki tarvitsemasi tilitoimiston palvelut sinun yrityksesi toimintamalleihin mukautettuna. Meidän tavoitteenne on, että sinun yrityksesi taloushallinto rullaa sujuvasti – niin kuin teille on parasta.
Taloushallinto on liiketoiminnan arjessa suuressa roolissa. Me olemme sitä mieltä, että yhtiöiden liiketoiminta ja taloushallinto eivät koostu pelkästään numeroista ja raporteista vaan ihmisistä sekä tilitoimiston ja yrityksen välisestä asiakassuhteesta. Meidän mielestämme yksi tilitoimiston oleellisista tehtävistä on ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa, raportoida avoimesti ja reaaliaikaisesti sekä tarjota tukea kaikessa yrityksen talouden toimintaan liittyvässä.
Talousveturista saat yrityksesi rinnalle läheltä operoivan tilitoimiston. Jokaisella asiakkaallamme on oma yhteyshenkilö ja oma kirjanpitäjä, johon voi olla yhteydessä aina, kun sille on tarve.
Ulkoistamalla taloushallinnon prosessit tilitoimistollemme, voit rauhassa keskittää panoksesi oman ydinliiketoimintasi ja osaamisesi kehittämiseen. Palvelumallimme keskiössä on yksilöllisten tarpeiden huomioiminen: voimme sovitusta palvelutasosta riippuen hoitaa kaikki yrityksenne taloushallintoprosessit tai vastaavasti vain osan niistä. Joustava malli on todettu toimivaksi lukuisten eri yrityksien kanssa. Se antaa mahdollisuuden kustannuksien liikkumavaraan sekä tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden osallistua taloushallinnon ylläpitoon omien resurssiensa mukaisesti.
Palvelutasosta riippumatta kaikki asiakkaamme ovat meille tärkeitä. Pyrimme aina ennakoivaan ja aktiiviseen palveluun! Tutustu alta mm. seuraaviin taloushallinnon palveluihimme: kirjanpito, palkanlaskenta, sähköiset taloushallinnon järjestelmät ja laki- ja veroneuvonta.
Kirjanpito on enemmän kuin kuukausittain ilmestyvä kokoelma numeroita ja raportteja. Laadukas kirjanpito tarjoaa yritykselle hyödyllistä reaaliaikaista tietoa jopa päivittäin. Ammattilaisen ylläpitämää kirjanpitoa on kätevä seurata ja se tekee liiketoiminnan tulojen ja menojen hahmottamisesta helppoa ja kiinnostavaa!
Tilitoimistomme hoitaa kirjanpitoa juoksevasti ja toimintaperiaatteisiimme kuuluukin, että puutteisiin puututaan saman tien niin, ettei asioita tarvitse selvitellä jälkikäteen. Sovimme asiakassuhteen alussa asiakasyrityksen liiketoimintaan ja arkeen sopivan palvelutavan ja -mallin: aina viestintäkanavista kuittien ja raportointien toimittamistapaan.
Meille on tärkeää, että yrityksesi henkilöstöä kohdellaan palkanlaskennan ja maksun osalta tarkasti kaikki erityispiirteet huomioiden. Kun palkanlaskennan hoitaa tilitoimisto, vältytään isommilta ongelmilta ja turhilta virheiltä. Talousveturi hoitaa palkanlaskennan ja palkkojen maksatukset sujuvasti ja ajallaan – se sujuu sinulle kuin itsestään!
Tilitoimistomme kartoittaa kanssasi tarpeet palkanmaksun suhteen sekä huolehtii palvelutasosta riippuen kaikesta palkkaan liittyvästä: palkanlaskennasta, viranomaisilmoituksista ja palkkojen maksusta.
Yksilölliseen palvelumalliimme kuuluu myös oleellisesti asiakkaidemme auttaminen liiketoiminnan arkisissa asioissa. Tarjoamme osaamistamme kaikissa kirjanpitoon liittyvissä laki- sekä veroasioissa. Asiantuntijoillamme on kattava tietämys yhtiöverotuksen osa-alueista, kuten esimerkiksi tulo- ja arvonlisäverotuksesta. Haastavimmissa tilanteissa asiakkaidemme käytössä ovat yhteistyökumppanimme, joiden kautta vaikeimmatkin asiat ratkeavat.
Tilitoimistomme on erikoistunut sähköisen taloushallinnon palveluiden tuottamiseen, mutta myös perinteisen palvelukokemuksen luominen onnistuu. Moderni sähköinen taloushallinto mahdollistaa yrityksenne toiminnan reaaliaikaisen seuraamisen paikasta ja ajasta riippumatta.
Tilitoimistomme käytössä on sähköinen taloushallinnon järjestelmä Fennoaa, jonka olemme havainneet toimivaksi ja kustannustehokkaaksi ratkaisuksi liiketoimintaa hahmottamaan. Osaamiseemme kuuluvat myös muut yleisimmät sähköiset taloushallinnon ohjelmistot.
Mikäli yrityksessänne on totuttu paperiseen kirjanpitoon, hoidamme mielellämme sovittaessa esimerkiksi dokumenttien skannaukset suoraan sähköiseen taloushallinnon järjestelmään ja toimitamme kuukausiraportit tavalla, joka sopii yrityksellenne.
Talousveturin perustamisen taustalla on ajatus siitä, millaisia taloushallinnon palveluita haluaisimme itse käyttää. Tämän nojalla haluamme myös panostaa läpinäkyvään ja ennakoivaan hinnoitteluun. Tarjoamme aina henkilökohtaista ja reaaliaikaista kattavaa palvelua. Käymme asiakkaan liiketoiminnan laajuuden läpi perusteellisesti ja sovimme yhdessä palvelutasosta asiakasyrityksen tarpeiden mukaisesti. Liiketoiminnan muuttuessa, sovimme myös hintamuutoksista reilulla tavalla. Toivotamme sinut mielellämme tervetulleeksi asiakkaaksemme!
Täytä oheinen yhteydenottolomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
Tavoitat meidät myös numerosta +358 9 4270 4643.